Wir verwenden Cookies, um Inhalte und Anzeigen zu personalisieren, Funktionen für soziale Medien anbieten zu können und die Zugriffe auf unsere Website zu analysieren. Außerdem geben wir Informationen zu Ihrer Verwendung unserer Website an unsere Partner für soziale Medien, Werbung und Analysen weiter. Unsere Partner führen diese Informationen möglicherweise mit weiteren Daten zusammen, die Sie ihnen bereitgestellt haben oder die sie im Rahmen Ihrer Nutzung der Dienste gesammelt haben. Sie geben Einwilligung zu unseren Cookies, wenn Sie unsere Webseite weiterhin nutzen.
I agree Tell me more

Unternehmen

Präzisionsteile

Produktionsanlagen

Regierungslösungen

WARUM MÜHLBAUER SERVICE

MÜHLBAUER SERVICEDESK

Zubehör

Karriere

Kontakt

ServiceDesk Access

 

With the introduction of our ServiceDesk a new era of customer support is starting. Serving as a single point of contact we are providing an easy to use web portal for all your needs: report incidents, order spare parts, request service interventions or submit your change request. This and much more at your fingertips − online and 24/7. Your tickets are assigned within seconds to a dedicated support team to ensure a maximum of highly qualified assistance.

Use our web interface to provide structured and detailed incident reports, check on the status of your tickets anytime, register your equipment for a streamlined support process and obtain up to date electronic spare part catalogues. Of course, you can still reach our support team by phone or e-mail. Contact us for more information and benefit from our latest development in customer support.

 

Visit us today and benefit from our latest development in customer support.

 

Click on the ServiceDesk Logo for instant access:          

undefined